Så här ser min Kivra-brevlåda ut. Är du ansluten till någon av de digitala brevlådorna Kivra, Digimail eller Min Myndighetspost? Läs mer om digitala brevlådor på https://www.pensionsmyndigheten.se/om-pensionsmyndigheten/kontakta- 

8036

Min myndighetspost - Logotyp · Min myndighetspost brevlåda länk till annan https://www.pensionsmyndigheten.se/kontakta-oss/mina-meddelanden.

Två stycken. Aktörer – Digimail, E-Boks, Kivra, Min myndighetspost ( Svenska staten) En digital brevlåda är en e-tjänst i form av en webbaserad eller mobilapp-baserad brevlåda. I den kan företag och privatpersoner få digital post från myndigheter (motsvarigheten till "bruna kuvert") och företag. Varje år avsätts 2,5 procent av din lön och andra skattepliktiga ersättningar till premiepensionen. Premiepension är en del av den allmänna pensionen Min idealpension: stor spridning i önskad pension fre, sep 25, 2020 10:18 CET. En pension på 69 procent av lönen, pensionsåldern 65 år och ett eget sparande på 6 procent, så ser idealpensionen ut i genomsnitt. Men spridningen är stor, det visar en undersökning från Pensionsmyndigheten.

Pensionsmyndigheten min myndighetspost

  1. Vetenskapligt språk exempel
  2. Handelsbanken insättning

Med den elektroniska brevlådan ”Min myndighetspost” kan du ta emot post från myndigheter och kommuner digitalt istället för på papper. Brevlådan är gratis och du får din post snabbt, samlat och säkert och kan läsa posten när som helst och var du än är. Sveriges ledande digitala brevlåda Kivra är nu ansluten till Mina meddelanden, en tjänst för säker digital myndighetspost. Över 600 000 personer i Sverige har redan registrerat sig på Kivra, de kan nu få sin myndighetspost digitalt från bl a Skatteverket, Arbetsförmedlingen, Bolagsverket, Transportstyrelsen och Pensionsmyndigheten. Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för tjänsten Mina meddelanden och vänder sig till de som vill ha meddelanden från myndigheter och kommuner - inte privat sektor - på ett och samma ställe.

Min Myndighetspost Min Myndighetspost 

24 E-hälsomyndigheten. 9 mar 2016 Min myndighetspost, Ja/2014-12-15 ?

Pensionsmyndigheten min myndighetspost

En oberoende tjänst i samarbete. mellan staten och pensionsbolagen. Visa meny. Om minPension Allt om pension Kom igång

Du kan dock bara ha en  4 feb 2019 I dagsläget finns det fyra olika digitala brevlådor; Min myndighetspost, som Energimyndigheten och Pensionsmyndigheten har anslutit sig. 10 dec 2019 Oavsett vilken av brevlådorna du väljer får du din myndighetspost dit.

Mina vårdkontakter Ja/2014-01-26 ? ? ?
Låna utan kreditupplysning

Pensionsmyndigheten min myndighetspost

Om minPension Allt om pension Kom igång Min myndighetspost (myndigheter och kommuner) E-Boks (myndigheter, kommuner och företag) minPension ger dig enkelt koll på hela din pension. Vi samlar automatiskt in dina pensioner för att ge dig en samlad bild av dina pensioner. Tjänsten är ett samarbete mellan staten och pensionsbolagen. Vill du tycka till om brevlådan eller har tekniska problem med Min myndighetspost, kan du skicka ett meddelande via vårt kontaktformulär eller kontakta oss via telefonnummer 0771- 787 787. Vi på DIGG ansvarar för infrastrukturen för digital post, även kallad Mina meddelanden och för den digitala brevlådan Min myndighetspost.

Pensionsmyndigheten: Mina meddelanden – säker digital post Arkiverad 26  Kronofogden, Lantmäteriet, Pensionsmyndigheten, Skatteverket, Trafikverket fyra olika digitala brevlådor; Digimail, E-boks, Min myndighetspost och Kivra. I dagsläget finns det fyra olika digitala brevlådor; Min myndighetspost, som drivs Kronofogden, Energimyndigheten och Pensionsmyndigheten har anslutit sig. Din allmänna pension finns hos Pensionsmyndigheten och det går inte att Anslut dig till en digital brevlåda så som Kivra, Digimail eller Min myndighetspost.
Sent en lördagskväll chords






pensionsmyndigheten.se och Min Pension .. 83 Ibland har de inte riktigt förstått vad en digital brevlåda är, och att all myndighetspost hamnar där.

Det är gratis och säkert till skillnad från vanlig e-post eftersom du loggar in med e-legitimation, t ex BankID. Du får posten snabbt och samlat och läser den på datorn, mobilen och läsplattan. Från Pensionsmyndigheten kan du exempelvis få Orange kuvert, värdebesked och utbetalningsbesked. Tjänsten digital brevlåda förvaltas av Skatteverket och är en myndighetsgemensam tjänst för säker digital post.


Junfang zhang

6.2.18 Min myndighetspost – Skatteverket som brevlådeoperatör Pensionsmyndighetens orange kuvert har svagheter mot bakgrund av att.

12 jan 2021 Du kan endast få myndighetspost till en digital brevlåda åt gången och det är CSN, Transportstyrelsen, Trafikverket, Pensionsmyndigheten, Lantmäteriet, Vill du säga upp Min myndighetspost för att till exempel byta Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för tjänsten Mina meddelanden Pensionsmyndigheten, Tillväxtverket och Transportstyrelsen.

Med Min myndighetspost får du post från myndigheter digitalt istället för på papper i Digital brevlåda | Pensionsmyndigheten 

Till  via en ny tjänst att kunna ta emot myndighetspost digitalt istället för i… att kunna få Pensionsmyndighetens transaktions- och värdebesked  Idag kan du få digital myndighetspost från bland andra Skatteverket, Bolagsverket, Försäkringskassan, Trafikverket och Pensionsmyndigheten samt ett antal kommuner. Du som vill Digimail · Kivra · Min myndighetspost  Du kan endast få myndighetspost till en digital brevlåda åt gången och det är CSN, Transportstyrelsen, Trafikverket, Pensionsmyndigheten, Lantmäteriet, Vill du säga upp Min myndighetspost för att till exempel byta digital  Den digitala brevlådan Min myndighetspost har öppnat för inloggning bland annat Pensionsmyndigheten, Försäkringskassan och Centrala  Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för tjänsten Mina bland annat Pensionsmyndigheten, Försäkringskassan och Centrala  Kronofogden, Energimyndigheten och Pensionsmyndigheten. I dagsläget finns fyra olika digitala brevlådor: Min myndighetspost, som drivs  pensionsmyndigheten.se och Min Pension ..

Jag skulle * hantera ett dödsfall * ordna med en begravning * ta hand om ett dödsbo * bli god man Jag antar att denna ordning inte är särskild ovanlig för den som blir god man.